שנים-עשר דברים מוזרים שנמכרו במכירות פומביות

למכירות פומביות יש מסורת ארוכה. לאינטרנט יש מסורת הרבה יותר קצרה אבל הוא מאפשר לנו לגלות מה קרה ומה קורה במכירות פומביות. למשל: בואו נראה איזה דברים מוזרים הוצעו למכירה במכירות פומביות ברחבי העולם.

המפתחות של סוף העולם

מי לא היה רוצה להחזיק ברשותו את המפתחות של הגיהינום? הדבר הכי קרוב לזה הוא מפתחות לשיגור טילים גרעיניים בין-יבשתיים מתקופת המלחמה הקרה. הם נמכרו באיביי במרץ 2010 תמורת קצת יותר מ-6300$ במכירה פומבית שבה צפו יותר מחמשת אלפים צופים וירטואליים. המחיר לא כלל את הטילים עצמם שלא עמדו למכירה, לפחות לא באופן גלוי.

תוכלו לקרוא על כך עוד פה.

לאכול את העוגה או להשאיר אותה שלמה

 
.

 

אם לא הוזמנתם לחתונה המלכותית האחרונה או לא יכולתם להגיע לקודמת, האם לא הייתם רוצים לפחות פרוסה מעוגת החתונה המלכותית? זו הסיבה שב-2004 נמכרה פרוסה מעוגת החתונה של דיאנה וצ'רלס עבור מאתיים לירות שטרלינג. לא נמסר אם העוגה הייתה טעימה או לא.

(אם תקליקו על הקישור תוכלו לראות עוד דברים מעניינים שנמכרו במכירות פומביות במהלך ההיסטוריה כמו התחתונים של המלכה ויקטוריה, הגרביים שלה, אפר של חתול כוכב טלביזיה, שן של נפוליאון, תחתונים של אלביס, שערות מהשפם של ארתור קונן דויל, חזיה של מרלין מונרו ועוד)

היכונו לביאת הערפד

 
.

 

אם לא נתקלתם עד היום בערפד רצחני אתם עלולים לחשוב שהסיבה לכך היא שאין ערפדים בעולם. זה לא נכון. הסיבה לכך שלא נתקלץתם עד היום בערפד היא שציידי ערפדים עושים את העבודה שלהם היטב. אם אתם רוצים להצטרף לשורות המאבק בערפדים אתם זקוקים לערכת צייד ערפדים. בתמונה אתם יכולים לראות ערכה מהמאה ה-19 שנמכרה במכירה פומבית בארצות הברית עבור יותר משמונת-אלפים דולרים.

מי משלם על הדייט?

 
.

 

הבחור הזה הציע לכל המעוניין (או שמא מעוניינת) דייט איתו שיימכר לכל המרבה במחיר במכירה פומבית באיביי. זוהי רק דוגמה אחת לשפע הדברים המוזרים שאפשר לקנות באתר המכירות המפורסם והמצליח. דוגמאות לחפצים מוזרים שהוצעו שם למכירה תוכלו לראות כאן וכאן.

המלך חי

פריטים שהשתייכו למפורסמים מכל הסוגים הם תמיד פופולאריים במכירות פומביות. קחו למשל את אלביס ותראו כמה חפצים שהיו שלו ונמכרו במכירות פומביות שונות:

שיער של המלך:

 
.

 

כתר של המלך:

 
.

 

קופסאות של תרופות של המלך:

 
.

 

והכלים שבהם נעשה שימוש בניתוח לאחר המוות של המלך:

 
.

 

ודוגמה אחת מעולם המזכרות של מרלין מונרו – צילום רנגטן של בית החזה של הכוכבת:

 
.

 

ומהעידן המודרני אי אפשר שלא להזכיר מסטיק משומש של בריטני ספירס או אוויר שעבר דרך הריאות של בראד פיט.

דינוזאור!

 
.

 

השלב הראשון בדרך להקמת פארק הדינוזאורים הפרטי שלכם: רכישת שלד שלם של טארבוזאורוס (קרוב-רחוק של הטי-רקס הסלבריטאי.) הוא חי לפני שבעים מיליון שנה, בערך, והאורך שלו הוא בין 10-12 מטרים. המכירה הפומבית של הפרט שבתמונה נכשלה. הייתי רוצה לספר שזה קרה כי הוא קם פתאום לתחייה ויצא למסע הרס והרג אבל האמת היא שאף אחד לא הציע את המחיר שהמוזיאון – המוכר – רצה לקבל עבורו. אם אתם מעוניינים לנסות את מזלכם אתם יכולים לגלות פה עוד פרטים על השלד המופלא הזה.

ראש טוב, וגם יקר

 
.

 

לא מדובר בסתם גולגולת. זוהי הגולגולת של ויטאליס הקדוש מאסיזי, הפטרון של המחלות שפוגעות באזורים האינטימיים של גוף האדם. הוא עמד למכירה פומבית באירלנד ב-2011 ונמכר לכוכב קולנוע תמורת הסכום של 3500 לירות שטרלינג כפי שתוכלו לראות בסרטון הזה.

קלף משחק לא לילדים

 
.

 

חלק מאיתנו זוכרים איך שיחקנו בתור ילדים עם קלפי משחק שעליהם הופיעו כוכבי כדורגל. בארצות הברית קלפי משחק כאלה שעליהם הופיעו כוכבי בייסבול היו פופולאריים כבר בתחילת המאה העשרים. הקלף הספציפי הזה נמכר שלוש פעמים במכירות פומביות כאשר בפעם האחרונה הוא נמכר עבור 2.3 מיליון דולר. שישה חודשים אחרי המכירה הפומבית האחרונה שלו הוא נמכר שוב לאספן אחר ב-2.8 מיליון דולר, אבל לא במכירה פומבית.

***

מוגש בחסות hoplaebay – מקפיצים אותך באינטרנט. על מה שרצית לדעת על מסחר רווחי בבאיביי במקום אחד. בואו לבקר!

למכור באיביי

 

 

 

 

 

 

 

  • Add Your Comment


דילוג לתוכן