תמיכה טכנית – חמישה סיפורים הזויים

.

 

מי שעבד פעם עבור מחלקת התמיכה הטכנית מכיר את שיחות הטלפון הללו. לקוחות מלאי כוונות טובות, רק מה – הזויים באופן בלתי יאמן. בעידן בו רובנו מסניפים את הסמארטפון מתוך שינה, נוהגים על עיוור בעקבות ה-WAZE ומתקשרים דרך אפליקציות, ישנם עדיין אנשים שלא יודעים מה עושה העכבר. הנה לקט נבחר כפי שסיפר לנו בוגר תמיכה טכנית ידוע סבל:

סבתא סורגת
פעם אחת, סבתא קנתה מחשב. ומלבד עטיפתו בניילון מגן והעמדתו על עיגול תחרה יפה, היא לא ממש ידעה מה עושים איתו. ואז היא ראתה את העכבר: מכשיר קטן ומעוגל בעל 2 כפתורים לחיצים ונזכרה היכן ראתה את זה קודם – במכונת התפירה. מה ששמעתם. לא אחת ולא שתיים העמידו את העכבר על הרצפה כפי שנהגו לעשות עם הפדל של מכונת התפירה וציפו לגלוש בכוח הבוהן.
.

 

אנשי מעמד הקפה
החבר'ה במרכז השירות נהגו לאסוף מגבית מכל אחד, וכל פעם שאחד מאלו היה מתקשר, הנציג המאושר לקח את הקופה. בחישוב מהיר אפשר להניח שזה קרה הרבה. שותה הקפה שלנו לא הבין מדוע המעמד לכוס הקפה, שהגיע בילט-אין באדיבות המחשב, הפסיק לתפקד כשורה. עכשיו דמיינו לעצמכם איזה חלק במחשב יוצא בלחיצת כפתור ומסוגל לאזן על עצמו כוס קפה. כן, אכן תמונה קשה. מגש הדיסק ז"ל.
.

 

המקש כלשהו
הסיפור הבא מגיע אלינו מצפון אמריקה דוברת האנגלית, אבל אנחנו סומכים עליכם שתבינו. כשהנציג הדריך את הלקוח ללחוץ על מקש כלשהו (ANY KEY) בכדי לעבור לשלב הבא בתהליך, התרגז הלקוח המדובר והבהיר לטלפן שבמקלדת שסיפקה לו החברה לא מופיע המקש המבוקש. מקש ה-ANY. זה סיפור אמיתי.
.

 

בעיה חשמלית מינורית
המקור שלנו נשבע שלפחות פעמיים בכל חודש הוא נהג לענות לשיחות מלקוחות מתוסכלים שלא מבינים מדוע מקשי המקלדת שלהם לא מגיבים. לאחר מספר דקות של שאלות מנחות, עלה נציגנו על העובדה השולית שללקוח אין כרגע אספקת חשמל. נשבעים לכם.
.

 

המעמיס
הלקוח הנזעם ביקש לדעת מדוע דיסק ההתקנה שהכניס לכונן מעלה סיסטמטית משחק ילדים. הנציג שלנו שלח לביתו דיסק התקנה חדש, התנצל ממושכות ולאחר שהלקוח התקשר שנית עם אותה הבעיה, גרד בראשו בבלבול. הרי הדיסק נבדק ונמצא תקין… ואז נדלקה הנורה. נציגנו ביקש מהלקוח לפתוח שנית את מגש הדיסק ולספור כמה דיסקים נמצאים שם. בערימה. אחד-על-השני.
.

 

כמו כולם

הסיסמא שסיפק הלקוח לכניסה למחשב לא עובדת. לא בקאפס לוק, לא עם רווחים ולא בלי. כשנכנס נציגנו לעובי הקורה וביקש מהלקוח להסביר לו איזו סיסמא בדיוק הלקוח השיב "את הסיסמא הקבועה של כל החבר'ה במשרד, שש כוכביות…"

אפשר רק לדמיין את גודל הבלוטות שצומחות להם על המצח ממספר הפעמים ביום שהם חובטים לעצמם על המצח ביאוש.
.

 

גלישה נעימה לכם!

***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.

תוכנת CRM

  • Add Your Comment


    four + 14 =