הובלת משרד יצירתית – או עשה זאת בעצמך, או שלא

כבר אמרו לכם שכשמובילים משרד, עדיף להשאיר את זה למקצוענים? טוב, יכול להיות שהכוונה לא הייתה בדיוק למקצוענים כאלה.
.

 

זה התחיל בעובדי משרד משועממים שהגו רעיון על בסיס תהליך הסקה מפוקפק משהו: יש להם כיסאות; לכיסאות יש גלגלים; גלגלים יכולים להתגלגל; וכל דבר יותר טוב מלעבוד. מאותו רגע, התפשטו ברשת כמו אש בשדה קוצים תמונות וסרטונים של עובדי משרד הטסים על כיסאותיהם ומבצעים בהם מגוון פעלולים מפוקפקים.

.

.

.

אבל הסביבה המשרדית צפופה ומלאה אנשים ורהיטים שאפשר להתנגש בהם – ויש סיכוי גבוה מדי שהבוס יבחין בכם. לעומת זאת, בחוץ, באוויר הפתוח – מה כבר יכול להשתבש?

.

.

בלי ספק, עיסוק משעשע שאפשר לערב בו את כל המשפחה:

.

.

כמו כל שיגעון רשת אחר, גם כאן, המרוץ הבסיסי כבר לא מספיק לאף אחד, ומתחילות להתפתח וריאציות. למשל, רודאו כיסאות: האם אפשר לנסוע על כמה כיסאות משרדיים שמוצבים זה על זה?

.

.

וכמובן, כיסא משרדי רגיל פשוט לא מספיק מהיר. וכך נולדו לא מעט ניסיונות להוסיף לו מנוע:

.

.

ספורט פופולארי כל כך לא יכול להישאר חובבני לנצח. כמו מגוון מיני ספורט מטורפים אחרים (רכיבה על מכסחות דשא, למשל), גם הספורט הזה זכה לאליפויות מקצועיות משלו – וכך מתקיים מדי שנה מרוץ כיסאות משרדיים אחד בסן קלמנטה, קליפורניה, ואחד בגרמניה, ומדי פעם צצים אחרים. כפי שניתן לראות, בניגוד למרוץ בגרמניה, שמתאפיין בהקפדה מחמירה על ההגדרה של "כיסא משרדי" שראוי להיכנס לתחרות, במרוץ של סן קלמנטה יש פחות הקפדה על מקצועיות ספורטיבית.

.

.


.

בקצרה נאמר: אל תנסו זאת בבית. או במשרד. או בחוץ.

***

מוגש בחסות TDY Moving – הובלות במרכז בסטנדרטים אמריקאיים

הובלת משרדים

    1. יולי 16/01/2013

    Add Your Comment


דילוג לתוכן